Raty PayU dostępne dla klientów sklepów internetowych LPP
LPP wprowadziła do sklepów internetowych Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay możliwość rozłożenia płatności na 5 nieoprocentowanych rat.
- “5×0%” to nowe podejście do produktu ratalnego, które jest wynikiem naszych obserwacji i analiz, zarówno zachowań e-konsumentów, jak i potrzeb e-sklepów. Tworząc ten produkt wykorzystaliśmy także nasze przewagi konkurencyjne, czyli silną markę PayU, rozpoznawalność naszej oferty ratalnej dostępnej w polskim e-commerce już od ponad 10 lat oraz bardzo wysoki wskaźnik powracających klientów, którzy skorzystali już wcześniej z rat PayU. W nowej formule możemy zaoferować płatność na raty, tak bardzo poszukiwaną przez kupujących, w wielu nowych branżach, w których nie była ona do tej pory szeroko dostępna
- mówi Tomasz Żołnierz Head of Credit Business Development EMEA, PayU.
- Uważnie przyglądamy się naszym klientom i szukamy rozwiązań, które sprawią, że zakupy internetowe będą dla nich jeszcze bardziej intuicyjne i wygodne. Widzimy, że klienci chętnie korzystają z możliwości odroczenia płatności, a trendy pokazują, że systemy ratalne przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat stają się pewnym must-have dla graczy e-commerce. Dotychczas jednak nie było produktu, który odpowiadałby na potrzeby takich branż jak nasza, a kwota minimalna oferty była nieadekwatna do statystycznej wartości koszyka zakupowego. Z naszej perspektywy wprowadzenie płatności ratalnej na zaproponowanych przez PayU warunkach jest zgodne z preferencjami naszych klientów, a dodatkowo wpłynie na bardziej przemyślane zakupy - komentuje Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji LPP.
Źródło: Informacja prasowa